Prireditev TVU 2020

Pasti sodobnega trženja (online)

V zadnjih letih smo priča transformaciji oglaševanja, definiranega kot plačana, neosebna komunikacija identificiranega plačnika, ki uporablja množične medije za prepričevanje ali vplivanje na potrošnike. Zaradi zasičenosti s tradicionalnim oglaševanjem prihaja do hibridnih oblik oglaševanja in vedno večjega digitalnega oglaševanja. Letos bodo oglaševalci spletu namenili več denarja kot televiziji. Kaj to pomeni za potrošnike? Ali bo digitalno oglaševanje izrinilo ostalo oglaševanje? Kakšne pasti skriva digitalno oglaševanje?



NAČIN IZPELJAVE
Prek medijev/na daljavo
  • video/avdio dogodek (npr. Zoom, MS Teams, Skype)
    TERMIN PRIREDITVE
    Lokacija dogodka: Slovenija, , Univerza v Novem mestu Fakulteta za ekonomijo in informatiko
    Datum: 7. 9. 2020
    Čas dogodka: od 12.00 do 12.45
    Opomba: Dostop do online predavanja:https://bit.ly/3hwGOXm
     
    KONTAKTNA OSEBA ZA PRIREDITEV
    prof. dr. Karmen Erjavec
    Telefon: 07 393 0010
    PRIREDITEV IZVAJA
    Univerza v Novem mestu
    Na Loko 2, 8000 Novo mesto
    Telefon: 07 393 00 37
    Spletna stran: https://fei.uni-nm.si/
    Vse prireditve >>